おふとんの中

k-pop歌詞の和訳

LOVE LOVE LOVE(Samuel) - 歌詞和訳

 

 

I wanna be your love oh baby


I’m broken down


I’m broken down


I’m broken down

네가 내 눈을 피할 때

君が僕の視線を避ける時


I’m feeling down


I’m feeling down


I’m feeling down

You wake me up 날 깨워줘

You wake me up 僕を起こしてくれ


(Take my hand) 너 때문에

(Take my hand) 君のせいで


모든 게 다 이젠

あらゆるものが全部もう


낯설게만 느껴지는 걸

慣れないようにばかり感じられるんだ


I just wanna be with you

Just think about it


내게 돌아와 줘

僕の所に帰ってきてくれ


난 아직도 네가

僕は今でも君が


있는 것만 같은 걸

居るようだよ


Just think about it


내게 머물러줘

僕の所に居てくれ


난 네가 내 전부인 걸

僕には君が僕の全てなんだ


No other way

I say I love love love you


Call me again


갈수록 우리 사이 멀어져

ますます僕たちの仲は隔たっていく


I say I love love love you


Look at my eyes


눈감으면 니가 떠날 것만 같아

目をつぶれば君が離れていきそう

 

이 밤은 왜 이리 또 길어

この夜はどうしてこんなに長いんだ


네가 없을 때 네가 없을 때

君がいない時 君がいない時


네가 없을 때

君がいない時

나 지금 너무 심각해

僕は今とても深刻に


Don't leave me now


Don't leave me now


Don't leave me now

You wake me up 날 깨워줘

You wake me up 僕を起こしてくれ


(Take my hand) 너 때문에

(Take my hand) 君のせいで


모든 게 다 이젠

あらゆるものが全部もう


낯설게만 느껴지는 걸

慣れないようにばかり感じられるんだ


I just wanna be with you

Just think about it


내게 돌아와 줘

僕の所に帰ってきてくれ


난 아직도 네가

僕は今でも君が

 

있는 것만 같은 걸

居るようだよ


Just think about it


내게 머물러줘

僕の所に居てくれ


난 네가 내 전부인 걸

僕には君が僕の全てなんだ


No other way

I say I love love love you


Call me again


갈수록 우리 사이 멀어져

ますます僕たちの仲は隔たっていく


I say I love love love you


Look at my eyes


눈 감으면 네가 떠날 것만 같아

目をつぶれば君が離れていきそう

 

Love love is fallin’ down


넌 밤하늘의 별처럼

君は夜空の星のように


내 맘을 비추고 넌 사라져가

僕の心を照らして君は消えていく

I say I love love love you


Call me again


갈수록 우리 사이 멀어져

ますます僕たちの仲は隔たっていく


I say I love love love you


Look at my eyes


눈 감으면 네가 떠날 것만 같아

目をつぶれば君が離れていきそう