おふとんの中

k-pop歌詞の和訳

IT AIN'T OVER(MONSTA X) - 歌詞和訳

 

 

It ain’t over, until it’s over

날 잡아줘 (잡아줘)
僕を掴んで (掴んで)

알아봐 줘 (gotta know, gotta know now)
理解して (gotta know, gotta know now)

복잡한 이 미로 속 위태로운 시선 사이
複雑なこの迷路の中 危険な視線の間

날 믿어줘 (믿어줘)
僕を信じて (信じて)

꽉 안아줘 oh
ぎゅっと抱きしめて oh

짙어지는 어둠 속 우린 꺼지지 않을 테니(까)
濃くなる闇の中 僕たちは消えない(から)

I go hard, go hard for ya (on fire)

Fight for ya, for ya 부셔지고 찢겨져도
Fight for ya, for ya 壊れて破れても

오로지 난 네게만 집중해 더
ただ僕は君だけに集中するもっと

I go hard, go hard for ya

Fight for ya, for ya 끝이라고 말한대도
Fight for ya, for ya 終わりだって言っても

It ain’t over till it’s over

It ain’t over, until it’s over

날 다 던져 후횐 없어
僕を全て投じて後悔は無い

나란 문제의 답은 하나야, 너란 이름 Whoo
僕という問題の答えは一つだ、君という名前 Whoo

It ain’t over (ya ya), until it’s over (ya ya)

그래 맞아 미쳤어 난 (ya ya ya ya)
そう そうだ おかしいんだ僕は (ya ya ya ya)

모든걸 다 잃어도 미로 끝에 네가 있다면
全て失っても迷路の終わりに君がいるなら

Yeah it ain’t over, until it’s over, over

Just feel it 이미 넌 느낌이 woo
Just feel it すでに君は雰囲気が woo

흐느끼는 지금의 리듬에 woo
すすり泣く今のリズムに woo

Babe you focus on me woo

끝은 시작의 반복 woo
終わりは始まりの反復 woo

Woo I ain’t gonna stop this

Looking at you that’s my only business

넌 왜 아직도 망설이는 거야
君はどうしてまだ躊躇ってるんだ

I can make you mind-blow woo

I go hard, go hard for ya (on fire)

Fight for ya, for ya 끝이라고 말한대도
Fight for ya, for ya 終わりだって言っても

너도 알잖아 너 없이 아무것도 못하는걸
君も知ってるでしょう 君なしじゃ何も出来ないこと

I go hard, go hard for ya

Fight for ya, for ya 끝이라고 말한대도
Fight for ya, for ya 終わりだって言っても

It ain’t over till it’s over

It ain’t over, until it’s over

날 다 던져 후횐 없어
僕を全て投じて後悔は無い

나란 문제의 답은 하나야, 너란 이름 Whoo
僕という問題の答えは一つだ、君という名前 Whoo

It ain’t over (ya ya), until it’s over (ya ya)

그래 맞아 미쳤어 난 (ya ya ya ya)
そう そうだ おかしいんだ僕は (ya ya ya ya)

모든걸 다 잃어도 미로 끝에 네가 있다면
全て失っても迷路の終わりに君がいるなら

Yeah it ain’t over, until it’s over, over

날 믿어, 날 믿어, 날 믿어
僕を信じて、僕を信じて、僕を信じて

널 믿어, 널 믿어, believe us
君を信じる、君を信じる、僕らを信じてる

그거면 돼, 충분해 yeah
それでいい、十分だ yeah

Bounce your head, keep goin’ up and down like

날 믿어, 날 믿어, 날 믿어
僕を信じて、僕を信じて、僕を信じて

널 믿어, 널 믿어, believe us
君を信じる、君を信じる、僕らを信じてる

니가 나의 꿈이기에
君が僕の夢だから

I go hard, go hard for ya

Fight for ya, for ya 영원한 건 없다 해도
Fight for ya, for ya 永遠が無くても

It ain’t over until it’s over

It ain’t over (ya ya), until It’s over (ya ya)

날 다 던져, 후횐 없어 (ya ya ya ya)
僕を全て投じて後悔は無い (ya ya ya ya)

모든 걸 다 잃어도 미로 끝에 네가 있다면
全て失っても迷路の終わりに君がいるなら

Yeah it ain’t over (ya ya), until it’s over, over

It ain’t over (날 믿어, 날 믿어, 날 믿어)
It ain’t over (僕を信じて、僕を信じて、僕を信じて)

Until it’s over (널 믿어, 널 믿어, believe us)
Until it’s over (君を信じる、君を信じる、僕らを信じてる)

그래 맞아, 미쳤어 난 (ya ya ya ya)
そう そうだ おかしいんだ僕は (ya ya ya ya)

모든 걸 다 잃어도 (날 믿어, 날 믿어, 날 믿어)
全て失っても(僕を信じて、僕を信じて、僕を信じて)

미로 끝에 네가 있다면 (널 믿어, 널 믿어, believe us)
迷路の終わりに君がいるなら (君を信じる、君を信じる、僕らを信じてる)

Yeah it ain’t over (ya ya), until it’s over, over